Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2018 22:49 - Дийп Пърпъл - Кралят на скоростите, превод на български
Автор: vedra79sineva Категория: Музика   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2018 22:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Мили, Божичко” – каза малката Мис Моли,
танцувайки в къщата от синя светлина.
Тути фрути ѝ бяха толкова апетитни,
докато танцуваше на изток и на запад.
Лусил беше, о, толкова истинска,
понеже не изпълни волята на баща си.
Хайде, скъпа, побъркай ме!
Направи го, направи го!

Аз съм кралят на скоростите –
трябва да ме чуеш как пея!
Аз съм кралят на скоростите –
виж ме как летя!

Събота вечер е и току-що получих заплата.
Ще съм глупак, ако не я прахосам.
Някои хора ще скачат, други ще се въртят.
Ще направя парти, за да спася душата си.
Користна жена и добродушен мъж –
Те ще създадат неприятности,
преди да е започнало всичко.
Хапнете малко ориз и боб.
Ще танцуваме рок-енд-рол надолу към Ню Орлиънс.

Аз съм кралят на скоростите –
трябва да ме чуеш как пея!
Аз съм кралят на скоростите –
виж ме как летя!

________________________

Good Golly, said little Miss Molly
When she was rockin" in the house of blue light
Tutti Frutti was oh so rooty
When she was rockin" to the east and west
Lucille was oh so real
When she didn"t do her daddies will
Come on baby, drive me crazy, do it, do it


I"m a speed king, you got to hear me sing
I"m a speed king, see me fly


Saturday night and I just got paid
Gonna fool about, ain"t gonna save
Some people gonna rock, some people gonna roll
Gonna have a party to save my soul
Hard headed woman and a soft hearted man
They been causing trouble since it all began
Take a little rice, take a little beans
Gonna rock and roll down to New Orleans

I"m a speed king, you got to hear me sing
I"m a speed king, see me fly






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedra79sineva
Категория: Други
Прочетен: 237821
Постинги: 256
Коментари: 51
Гласове: 498
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031