Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2023 14:33 - Тежката музика / Част 3
Автор: vedra79sineva Категория: Други   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2023 14:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 езотерично музикално есе

Част от информацията в есето не е научно доказана и изисква допълнително изследване.


    Забелязах, че в своето изследване Масару Емото не се е ограничил само с класическата музика. Той е направил снимки на водни кристали, които са "слушали" популярна музика. В книгата си "Тайните послания на водата", Емото е приложил снимки на кристали, които "слушат" Бийтълс и Елвис Пресли. Намирам, че кристалът от "Yesterday" (фиг.1) е идеален, а този от песента на Елвис Пресли (фиг.2) - доста интересен като форма.
image
фигура 1
 
image
фигура 2

   Предполагам, че и аз, ако имах възможност да изследвам кристалите на леда, щях да получа доста интересни форми от съчетанието на фолклорна музика с хардрок или хевиметал звучене. Мисля, че парчетата на "Avantasia" и "Сигнал" са идеални за тази цел. (виж видео 1 и 2 най-долу)

                     Превод на песента "Scarecrow" на Avantasia:

Аз съм губещия в любовната игра
Аз съм едно заблудено момче в сенките
И колко ми се иска да разбера какво е любовта
Да намеря някой, който просто да съзерцавам
Глас в милиони отговори на въпроси,
които не съм задал Демон –

Трябва да го удържа
Когато ходя през блатото,
навлизайки в тъмните дълбини, има шепоти,
които не мога да обуздая.  
Не се отказвай
Изгрей в слава – и това време ще дойде.
Изготви исканията си – сега е времето за гарвана да отлети.
Ти си ангел поставен да броди тук долу
И ти вярваш, че всичко е божествено.
И ти не играеш по тези временни правила.
Наблюдаваш умиращия свят.
Добре – когато агнеца бъде пожертван.
Аз се разбих от небето.
Падналия да се погрижи за молитвата
Те блокират колелото ти.
Аз съм този, който предизвиква слабостта да те прекара през цялата тази болка  
ти се отказа, оо
Изгрей в слава – и това време ще дойде.
Изготви исканията си – сега е времето за гарвана да отлети.
Затворих очите си
И видях какво ми предстой.
Той има съкровище в очите си.
Тогава той се превърна в глина.
Аз съм непознат, Аз съм променящия и съм опасен…може би.
Паднал ангел – Чакащ за молитва Дяволът дойде да отнесе сакатия.
Пробив в извратеното съзнание.
Злото е навън за слабите слепци.
Мога да го усетя в гласът ти
Все така сладък, не
Дали наистина имам избор, не не не
Оо, изгаряш краката си на не свята земя
Ти бродиш из нечестивите пусти равнини
В злите лъжи и злите думи
Изобилстват във всичките ти извращения.
Когато казваш, че всичко е божествено
И то трябваше да бъде.
Ами твоята плът и кръв и противящите се като мен?
Техните зли очи гледат в теб.
И тези, който не те изпускат от поглед
Приеми със смелост яростта за да преследваш духа на позора и срама.
Изсъхнала роза умира на издатината.
Съсухрен мечтател седи на ръба.
Ти сънува любов, но се събуди с болка.
По-добре се присъедини към моята игра.
По-добре тя да плаче със сълзи на разкаяние
Един ден тя ще се пита защо е трябвало да те оставя отчаян оо скъпи
Изгрей в слава – Времето дойде
Време ще дойде – Да вземеш слънцето
Изготви исканията си – Ти си измъчен от звука
Времето дойде- Ти излизаш от земята
Изгрей в слава – полетът на гарвана Времето ще дойде –
Прекоси границите Времето дойде –
За гарвана да отлети
Това е полет към ада Чуваш ли звънеца?
Дявола пристигна
Да вземе душата ти Полет към ада – Добре
Аз съм непознат
Аз съм променящия
Аз съм опасен Паднал ангел
Чакащ за молитва  

Преводът е от Интернет.





    Може би кристалите на водата ще станат още по-атрактивни, ако им предложим тежка музика, която да съчетава рока или метала едновременно с етно и класическо (оперно) звучене. Следващите два примера са такива. (виж видео 3 и 4 най-долу)


"Believer", рокгрупа "Myrath" превод на песента:  

разговор:  - Момчета...сериозно! Това ще бъде последния магазин, който посещаваме. Достатъчно! Трябва да спреш, Захер! - Поздравления! Намали силата на звука...дай надолу! - Добър ден! - Добър ден, сър! Приятно ми е да се запознаем! С какво мога да ви помогна? Какво търсите? Имам някои древни книги. Стари предмети...Изработени са от злато. - Красиви са, нали? Наистина са стари. От кой исторически период са? Може ли да ги докосна? - Да, разбира се. - Не е ли хубаво? -Този нож е изработен от мед. - Не...не го докосвай!  

текст на песента: Огън гори в очите ти, разтапя се далеч в нощта, разрязва живота ти, като с остър нож, както силното чувство в битка. Това взривява ума ти, вярата е сляпа. Което не те убива... те прави силен. Твоята победа ще живее вечно. Продължавай да се бориш и с бунта вътре в теб! Вярвай и продължи! Бъди победител! Историята продължава. Вярвай и продължи! Като птица в нощта счупи веригите, няма време да отричаш. Миналото е зад теб, бъдещето е светло, изхвърли вчера. Създай своя марка и ново име. Забрави за срама, така ще запалиш пламъка. Мобилизирай се и победи или вечно ще учиш! Твоята победа ще живее вечно. Продължавай да се бориш с бунта вътре в теб! Повярвай и продължи! Бъди победител! Историята продължава... Повярвай и продължи!... Смяташ ли, че можеш да постигнеш всичко, което искаш?  

разговор: - Ще го купите ли? - О, да!  

превод: toni57, Vbox7


      До момента, от изследването, което правя, на базата на хипотезата ми, че тежката музика не убива невроните, а ги почиства и на базата на изследванията на кристалите на водата, направено от учения Масару Емото стигам до извода, че дефектен и грозен кристал няма. Мисля че всеки кристал е носител на определена енергия и информация или дори тайно знание чрез текстовото послание, които е получил от съответна песен и вибрира на нейната чистота.       
     Ако следваме тази логика, стигаме до извод, че лоша музика няма и всяка музика трябва да радва и облагородява своите слушатели. А специално тежката музика, в която е кодирана, според мен, известна агресия, е добър енергиен източник за хора, които искат да слушат музика, която да ги разтовари от агресията и напрежението в самите тях.
   










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedra79sineva
Категория: Други
Прочетен: 245751
Постинги: 258
Коментари: 51
Гласове: 500
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930