Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2017 13:07 - Сърце на показ
Автор: vedra79sineva Категория: Поезия   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
1



Не устоя сърцето ми и поболя се
от хорската злоба.
Тя се разстла над мен като тежка мъгла
и премаза духа ми до болка.
Умори се същността ми да се доказва
пред наглед не тъй дребни душици
на хора, които се зъбят фалшиво,
забравили да се усмихват красиво.
Как да нарека нормално сега,
че не ме правят щастлива материални неща;
та нали тежест имат в света
ланеца златен и портфейла с парите?!
Как да кажа, че съм нормална,
щом в най-силната ми скръб,
докато плача - се радвам, че не аз,
а друг е щастлив и обичан?!
До безпределен егоизъм,
как винаги за себе си само да мисля,
щом ми е трудно да се утеша,
ако и другите, като мен,
не носят в сърцата си
поне една широко скроена усмивка?!
Затова са ми ценни приятелите
и всичките до един се усмихват.
Не търгувам душата си с мрачни предатели,
не им продавам усмивки.
Вечно търся поводи за веселие -
от това боледувам,
не спирам да съм весела -
с това се лекувам.
Умея да нося най-голямото богатство -
обичам без да преставам.
Мога да изпитвам най-голямото щастие -
обичам да живея без да се предавам.
Имам най-щурите добри приятели,
а всичките намръщени предатели -
първа преди тях ги предавам.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedra79sineva
Категория: Други
Прочетен: 237931
Постинги: 256
Коментари: 51
Гласове: 498
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031