Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2018 07:31 - Дийп Пърпъл - Неочакваното (от албума "Инфинит" 2017), превод на български
Автор: vedra79sineva Категория: Музика   
Прочетен: 847 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не беше съвсем заради проклятието на Тутанкамон
или смъртната целувка на Юда в нощта,
а се усети толкова надалеч отвъд синия хоризонт,
изкушавайки ме с насладата която пренесе.
И тогава дяволът взе ръката ми и каза:
„Ела с мен!”

Там аз сънувах, докато съм буден,
достигайки нещо в небето,
но не можех да контролирам това трепетно чувство.
Всичко, което искам е да можех да сгреша неволно.
И тогава дяволът взе ръката ми и каза:
„Нещо би могъл да видиш.”

Никога не узнах какво се случи с моя кошмар.
Всичко потъмня в онзи августовски ден.
И затъмнението беше някъде от другата страна,
но аз бях от страната на страха.
И тогава един ангел пое ръката ми и рече:
„Ела с мен!”

Името на албума означава безкраен, безграничен, Космос, безкрайност.
Но специфичното изписване, което е зададено - inFinite, би могло да се тълкува като in Finite, в смисъл на края.

_________________________________________________

It wasn"t quite the curse of Tutankhamen
Or the kiss of death from Judas in the night
And it felt so far beyond the blue horizon
Tempting me with transports of delight.
And then the devil took my hand and said:
"Come along with me!"

There I was, wide awake and dreaming
Reaching out for something in the sky
But I could not control that trembling feeling.
Everything I want is slipping by.
And then the devil took my hand and said:
"Something you should see."

I never knew what happened to my nightmare.
Everything went dark that August day
And the eclipse was on the other side of somewhere
But I was on the upside of afraid.
And then an angel took my hand and said:
"Come along with me!"








Гласувай:
1



1. barin - Хубава група, vedra79sineva. Само ...
06.04.2018 12:51
Хубава група, vedra79sineva. Само че ми харесват повече старите песни, някъде докъм 84 г.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedra79sineva
Категория: Други
Прочетен: 245867
Постинги: 258
Коментари: 51
Гласове: 500
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930